معلم زندگی‌ام، مانع خطاکاری‌ام شد
اخبارروز-ایران و جهان
خبرهای گوناگون اجتماعی-فرهنگی و...

پسر جوان افزود: خودرو به ميدان قائم (عج) مشهد رسيده بود که من از داخل آينه وسط مشاهده کردم چشمان راننده پرايد پر از اشک است. سر صحبت را با او باز کردم و گفتم شما مثل اين که به موسيقي هاي مذهبي خيلي علاقه مند هستيد.در اين لحظه راننده پرايد سرش را تکاني داد و گفت: دوست عزيز! من زندگي ام را مديون آقا امام رضا(ع) هستم چون چند سال قبل در اثر حادثه رانندگي به حالت کما رفتم و پس از گذشت يک ماه به هوش آمدم اما بخشي از دست و پايم حس و حرکت نداشت. در حالي که کاملا نااميد شده بوديم و پزشکان نيز اميدي به بهبودم نداشتند يک شب آقا را در خواب ديدم و شفاي خودم را از او گرفتم. اما باور کنيد حدود ۶ ماه که در خانه افتاده بودم خيلي سختي کشيدم و در انتظار ديدن کوچه و خيابان و حتي دوستان و همسايه ها دلم پوسيد چون بيماري و ناخوش احوالي خيلي سخت است و حالا قدر سلامتي خودم را مي دانم. شما هم به آقا توکل کنيد و خواسته هاي دل خود را از او بگيريد.

پسر جوان آهي کشيد و افزود: حالت گفتار و چشمان پر از اشک راننده پرايد تنم را لرزاند و آرام به دوستم گفتم: جواد جان! اين بنده خدا نظر کرده امام رضا(ع) است من نيستم و همين جا پياده مي شوم.

در اين لحظه جواد که انتظار شنيدن چنين حرفي را نداشت و تصميمش براي سرقت از راننده خودرو جدي بود يقه ام را گرفت و گفت: مرد اگر سرش را از دست بدهد حرفش نبايد از بين برود و ... ما با هم سر اين مسئله درگير شديم و راننده خودرو با تعجب، پرايد را در کنار خيابان متوقف کرد و پرسيد: خواهش مي کنم خونسردي خودتان را حفظ کنيد اما اين حرف او هم فايده اي نداشت و جواد که خيلي عصبي شده بود ضربه اي نيز به راننده پرايد زد و با اوج گرفتن درگيري، گشت موتورسوار پليس که در حال عبور از محل بود وارد عمل شد.

من راست و حقيقت را به افسر پليس گفتم و از اين که آقا امام رضا(ع) مرا راهنمايي کرد و معلم زندگي ام شد تا قبل از ارتکاب اولين سرقت به خودم بيايم و از راه خطايي که رفتم برگردم خدا را شاکر و سپاسگزارم.پسر جوان در حالي که حلقه اشک چشمان تشنه اش را سيراب کرده بود افزود: اميدوارم امام هشتم (ع) نيز مرا به حال خودم رها نکند و گوشه چشمي به اين بنده خطا کار داشته باشد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









تاريخ : 28 مهر 1389برچسب:,
ارسال توسط رضا
آخرین مطالب